czwartek, 29 grudnia 2011

Koniec z bólem - PUP - podręczne urządzenie przeciwbólowe

W ofercie naszej firmy oprócz książek medycznych, fartuchów, foteli stomatologicznych, stetoskopów, ciśnieniomierzy od niedawna funkcjonuje nowoczesny produkt do eliminowania bólu. Podręczne Urządzenie Przeciwbólowe szybko i skuteczne niweluje ból również  zmniejsza bole reumatyczne. Jest w stanie zmniejszyć dawkowanie leków przeciwbólowych.


Mimo początkowej niepewności, produkt sprzedaje się bardzo dobrze. Osoby które go zakupiły potwierdzają jego skuteczność.
Należy jednak pamiętać o tym, iżimpulsy może wykonywać tylko ta osoba, która odczuwa bóle. Sam musimy mieć dostęp do miejsca, w którym czujemy ból. Gdy spróbujemy wykonać zabieg na innej osobie, impuls się nie wytworzy.


Do najczęstszych zastosowań możemy zaliczyć:

ból mięśni i stawów

ból kręgosłupa
bóle reumatyczne
Podręczne Urządzenie Przeciwbólowe generuje prąd o specjalnie dobranym napięciu i natężeniu, który pobudza zakończena nerwowe i stymuluje produkcję naturalnych substancji przeciwbólowych tzw. endorfin.

          Endorfiny blokują transmisję bodźców bólowych na poziomie rdzenia kręgowego i mózgu.

Leczenie bólu za pomocą przezskórnej stymulacji nerwów - TENS jest znaną od kilkudziesięciu lat metodą o udowodnionej skuteczności klinicznej.


Link do sklepu

3 komentarze:

  1. Super! kupiłem pup tylko przypadkiem! reklama mnie juz wkurzala bo ciagle ta samą na calą strone w gazecie dają. Ale przypadek chciał że spotkałem w parku starszą babcię i co strzelała tym gdzie się da wychwalała pod niebiosa. Nadal nie wierzyłem. Babcie we wszystko wierzą. Ale nalegała żebym spróbował i kurcze pomogło na moje obolałe kolana(mam jakieś problemy z panewką). Działa kupilem i polecam niedowiarkom takimjak ja.

    Pzdr Oleksy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń